19 mei 2013

Bezoek Tweede Kamer?

Zin eens in de Tweede Kamer te kijken? Dat kan op 15 juni!

Leden welkom, ook voor wie nog geen lid is, maar dat wel wil worden!

Kom kijken hoe de politiek werkt, zit eens in de kamerbanken, praat eens met een kamerlid, en ervaar hoe boeiend het politieke vak is.

locatie: Tweede Kamer Den Haag
datum: 15 juni 2013, 11:00

Zaterdag 15 juni organiseren we de PvdA Ledendag in de Tweede Kamer. Onze Kamerleden geven jou en een mogelijke introducé graag een rondleiding in het Kamergebouw.

Als lid van de PvdA kun je op de Ledendag ook even plaatsnemen op zo een Kamerzetel. Deze dag voor nieuwe en bestaande leven geeft je de kans om van dichtbij kennis te maken met het Binnenhof en onze Kamerleden. Bovendien krijg je een rondleiding en er zijn verschillende ontmoetingen met andere leden uit het hele land en natuurlijk onze Kamerleden.

Ben je nog geen lid?
Word dat nu en kom direct voor een dag in de Tweede Kamer terecht! Je kunt je aanmelden voor deze dag via deze link >

Waar moet ik zijn?
De bezoekersingang op Lange Poten 4 in Den Haag. Neem je ID-bewijs mee en houdt er rekening mee dat je door detectiepoortjes heen moet lopen. Een routebeschrijving vind je hier.

Hoe laat begint het programma?
Er is een ochtend- en een middaggroep. Degenen die het dichtste bij wonen worden voor de ochtend uitgenodigd, de anderen voor de middag. Zodra de inschrijvingen vol zitten ontvang je een bericht met het programma en in welke groep je wordt ingedeeld.

Aanmelden
Je kunt je telefonisch of online aanmelden. Doe dat snel, want er is nog maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Je kunt reserveren via de reserveerlijn van de PvdA: 020 5512155. Voor aanmelding heb je het nummer van deze bijeenkomst nodig: 5845. Houd ook je relatienummer en postcode bij de hand. Als je geen relatienummer hebt, word je doorverbonden met een van onze medewerkers (tijdens kantooruren).

Je kunt je ook aanmelden via deze link >

Overige vragen?
Neem contact met ons op via [email protected]

Waar ben je naar op zoek?