4 oktober 2016

Diederik Samsom zaterdag in Bronckhorst

pvda Samsom

De fractievoorzitter van de PvdA, Diederik Samsom, bezoekt zaterdag 8 oktober een aantal gemeentes in de Achterhoek.

U kunt hem op een plek van uw keuze ontmoeten. Van 17 tot 18 uur bezoekt hij de gemeente Bronckhorst.

Diederik Samsom komt vertellen waarom hij weer lijsttrekker bij de landelijke verkiezingen in maart 2017 wil worden. Hij zal vragen beantwoorden over zijn drijfveren, zijn ambities en zijn plannen. Natuurlijk is de mogelijkheid om met hem van gedachten te wisselen over het beleid van het huidig kabinet.

U zult daar ook PvdA-leden en fractieleden van Bronckhorst kunnen ontmoeten. De bijeenkomst staat open voor alle belangstellenden, zowel PvdA-leden als niet-leden uit Bronckhorst en haar buurgemeentes. Aanmelden voor deze bijeenkomst is niet nodig.

Diederik Samsom zal van 17 tot 18 uur aanwezig zijn in “Het Witte Paard” in het centrum van Zelhem, Ruurloseweg 1. De zaal is open om 16:30 uur. U bent van harte welkom!

Info: Fractie PvdA Bronckhorst / Luuk Preijde / [email protected]