Door op 5 mei 2014

Jubilarissen gelauwerd!

Op 1 mei mochten we twee jubilarissen een gouden speld uit reiken voor 50 jaar partijlidmaatschap!

Obe Wempe

In 1964 partijlid in Diever, waar hij vanuit het internaat waar hij werkte (aan het opvoeden van een nieuw generatie) toestemming kreeg op zijn fiets de partijvergaderingen in het dorp te bezoeken. Later (1971) Vorden, vervolgens vele jaren bestuur en raadslid (in het toen nog kasteel/gemeentehuis). Nog altijd Vordenaar, nog altijd betrokken en actief, nu terugziend op 50 jaar partijlidmaatschap. Dus rozen, de speld, en gelukwensen met een persoonlijke brief van Hans Spekman. Gezellige koffie en cake, mèt Lenie en de kleinkinderen.

Obe: ‘Voortgaan, en niet vergeten! Wij gaan door met de strijd’.

SAM_0198.obe.14 05 01 SAM_0200.obe.14 05 01

De andere jubilaris, Coby Reeders, nu wonend in De Bleijke in Hengelo, konden we vanwege haar gezondheid niet persoonlijk bezoeken. Ook haar danken we voor 50 jaar betrokkenheid in en met de partij. Ook zij kreeg haar verdiende speld.

DSCN5250.lies.14 05 01 DSCN5252.agnes.14 05 01

Op dezelfde dag werden in Hengelo twee vijf-en-twintigjarikgen gehuldigd:

Lies Haverkamp en Agnes Brinke, in de bloemetjes gezet, met erespeld en persoonlijke brief van Hans Spekman, overgebracht door Jaap van Gijssel en José la Croix.