Door op 2 september 2013

Schuilt er een raadslid in u?

Op woensdag 19 maart 2014 vinden in heel Nederland verkiezingen plaats voor e gemeenteraad. Ook de inwoners van Bronckhorst kiezen op deze datum een nieuwe gemeenteraad. De PvdA Bronckhorst is daarom druk bezig met de voorbereiding van deze verkiezingen. De PvdA zoekt onder meer naar mensen die zich kandidaat willen stellen voor de gemeenteraad. Iedereen die interesse heeft in lokale thema’s en  die namens de PvdA op de kandidatenlijst wil staan komt hiervoor in aanmerking. Het bestuur zoekt vooral jonge mensen (18 tot 40 jaar) die de lokale politiek willen helpen vorm geven.

In september organiseert de PvdA twee bijeenkomsten voor inwoners van Bronckhorst die meer willen weten over het raadswerk en de insteek van de PvdA in Bronckhorst. Geïnteresseerden hoeven niet nu al lid te zijn van de PvdA maar moeten natuurlijk wel affiniteit hebben met de beginselen van de sociaal-democratie en bereid zijn lid te worden. Inwoners van Bronckhorst die interesse hebben voor één van deze bijeenkomsten kunnen zich melden bij de secretaris van het bestuur.

Op onze eerdere oproep onder deze titel meldde zich al de eerste enthousiaste Bronckhorster die concludeerde dat zijn ideeën en inzichten in hoe het in Bronckhorst zou moeten gaan uitstekend passen in sociaal-democratische idealen: bereidheid schouders er onder te zetten, perspectief om mee te praten.

U ook? Neem contact op met ons secretariaat via het contactformulier, of bel gewoon José la Croix 0575 560 281.