#motie aangenomen# Een veilige plek voor minderjarige alleenstaande vluchtelingen

Door Luuk Preijde op 28 juni 2020

We moeten 500 van de meest kwetsbare alleenstaande minderjarige vluchtelingen uit de overvolle Griekse kampen halen. Op de site van vluchtelingenwerk kunt u de petitie tekenen, achtergronden lezen en bekijken welke gemeentes dit initiatief al ondersteunen. Nederland moet zijn aandeel pakken. Bronckhorst moet zijn aandeel pakken.

De PvdA gaat met steun van D’66 en Groen Links donderdag 2 juli een motie indienen waarin de gevraagd wordt dat wij als Bronckhorst ook ons aandeel pakken. We zullen de motie donderdag mondeling toelichten. U kunt meekijken met deze digitale vergadering. En laten we hopen op de steun van zo veel mogelijk raadsleden.

Luuk Preijde

Voor de liefde, de studie en het werk ben ik stap voor stap oostwaarts gegaan. We wonen nu ruim tien jaar in het buitengebied van Halle Heide. Ik geniet van het buiten zijn, van de relaxte mensen, van de omgeving en soms van de totale stilte. Muziek is mijn ding, vooral Latin en Bach. De

Meer over Luuk Preijde