José is verhuisd…

14 februari 2021

José schoof aan bij de fractie na de vorige gemeentelijke cursus Politiek Actief. Na de verkiezingen van 2018 kwam zij de fractie als commissie-lid. Als inwoonster van Hengelo kende zij alle ins en outs van die kern. José deelde het secretariaat met Johanna. Zij ontdekte dat de Klijnsma-gelden niet besteed werden aan armoede-bestrijding bij kinderen. Na aardig wat politiek handwerk kwam dat geld uiteindelijk toch waar het moest weten.

José en haar man Gertie wilden kleiner gaan wonen. Hun huis is Hengelo was snel verkocht en ze vonden een mooi appartementje midden in Doetinchem. En daarmee kan je niet meer in de raad van Bronckhorst. De PvdA in Doetinchem kreeg daar lucht van en voordat de laatste verhuisdoos uitgepakt was benaderden ze José al. In de digitale raad van Bronckhorst nam José afscheid. Haar man Gertie zat in het complot en schoof na een whatsapp met “Nuuu” op exact het goede moment ons bloemetje bij haar naar binnen.

Jammer dat José bij ons vertrekt. En Doetinchem is er weer blij mee. Fijn dat José en Gertie in Doetinchem een leuke plek hebben gevonden. We wensen ze daar veel plezier en geluk.