PvdA altijd in de buurt

23 november 2022

De PvdA in alle kernen!

Het is belangrijk dat de politiek goed contact heeft met bedrijven, verenigingen en vooral met de inwoners. De PvdA wil lijnen met de inwoners in alle kernen. De inwoners die niet zoveel op hebben met de politiek of met de gemeente willen we ook zien. We hadden als PvdA al eerder dit idee maar gaan het nu uitvoeren.

De PvdA krijgt in iedere ruime kern een contactpersoon. Hij of zij weet wat er speelt in de kern en zal bij de belangrijke zaken aanwezig zijn. U kunt hem of haar makkelijk benaderen. Hij of zij kan helpen problemen te zien en helpen op te lossen. Hij of zij kent de lijnen naar de gemeente en naar de PvdA-fractie.

We zijn 21 November met deze 12 PvdA-leden voor het eerst bij elkaar gekomen. We hebben de grote lijnen uitgezet. We hebben nu al contactpersonen voor Vorden, Halle, Steenderen, Wichmond/Drieakker, Zelhem en Baak. Meestal is dat iemand die al bekend is in die kernen. Als we nog iemand vinden voor Hengelo zijn we compleet.

Binnenkort publiceren we wie voor welke kern te bereiken is. Wordt vervolgd!