Door Annelies Lichtenberg op 22 juni 2015

We kunnen weer wat hulp gebruiken!

Verschillende groepen zijn binnen de PvdA Bronkhorst actief om het gedachtengoed van de PvdA maximaal te laten horen. Naast wethouder Antoon, fractieleden Annelies, Johanna en Luuk zitten de commissieleden Maurits, Peter en Hans in de steunfractie. De PvdA Bronckhorst heeft een eigen afdelingsbestuur en ook een eigen ombudsteam. Daarnaast zijn er nog twee andere groepen.

We bouwen momenteel aan een Expert-groep. Dat zijn mensen met PvdA-sympathie en met specifieke kennis. Hen vragen wij mee te denken over hun terrein. Ze komen een keer langs in de fractie, worden voor kleine feitjes gebeld of geven feedback op allerlei stukken. We hebben expertise in huis over kinderopvang, jeugdpsychiatrie, thuiszorg en onderwijs. We zoeken aanvulling op agrarisch gebied en op economisch en financieel terrein. Denk je dat je iets kunt betekenen? We komen graag met je in contact.

Een tweede groep is de Help-groep. Dat zijn mensen, ook weer met PvdA-bloed, die we vragen voor allerlei praktische klussen. Denk daarbij aan het rondbrengen van folders, het organiseren van bijeenkomsten, bijhouden van de administratie of het uitzoeken van bepaalde thema’s. Zeer dringend zoeken we mensen met visie en ervaring met PR en met sociale media. En mensen die de site kunnen beheren en uitbouwen.

We horen graag van jou! Mail Luuk! [email protected]

Annelies Lichtenberg

Ik ben 52 jaar geleden geboren op een boerderij in Vorden en opgegroeid in een politiek en maatschappelijk bewust gezin. Sociaal, rechtvaardig, betrokken en solidair zijn voor mij kernwoorden. Vanaf mijn 18de heb ik altijd PvdA gestemd. Voor mijn studie en werk heb ik in Nijmegen en Utrecht gewoond, ruim zeventien jaar geleden ben ik

Meer over Annelies Lichtenberg